piatok 1. januára 2021

VÝZVA - NENAKUPUJEM OBLEČENIE 1 ROK

Ani neviem ako ma to napadlo dať si znova výzvu - nenakupujem oblečenie 1 rok. Schudla som od leta 14 kg. Ešte dve kilečká a budem v cieli. Cieľ je 59 kg. Malo to byť do Nového roka, trošku sa to predlžilo, ale nevadí, už vidím cieľovú rovinku. Vlastne sa vraciam k mojej celoživotnej váhe plus mínus nejaké kilečko. Takže ešte snáď nájdem nejakých pár tričiek, pulóvrov a gatí v skrini. A teraz, keď ani do roboty nechodím, mám homeoffice a ešte v Berlíne, myslím, že to zvládnem hravo. Teším sa a trošku som aj zvedavá, či sa mi to opäť podarí splniť. Prajem vám všetkým krásny nový rok a hlavne zdravie, to je dneska veľmi dôležité. Dada Táto výzva bola opustená, asi naozaj platí, že dvakrát do tej istej rieky nevstúpiš :).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára