piatok 16. októbra 2020

Dukan sendvič

Piekla som dukan chlebík a tentokrát som z neho urobila placku, t.j. že som ho rozotrela na podložku, niečo ako pečiaci papier, do tretiny som dala perníková prášok, aby som mala akože maškrtu. Recept je jednoduchý 2 vajíčka, tvarok alebo cottage a mierne 4 lyžice otrúb a ešte prášok do pečiva alebo kvasnice to odoka. Toto je dávka na dva dni v mojej fáze, čiže druhej fáze. No a urobila som si z neho sendvič, dala so chlebík schwarzwaldskú šunku a kúsok syra, konkretne parenicu 14 gramový plátok a to celú zapiekla v sendvičovači. A k tomu som si urobila fantastický dresing úplne jednoducho, tvaroh som zmiešala s cesnakom, trošinku soli a korenia a hotovo. Samozrejme, že potom už nechodíme medzi ľudí, lebo sme celý voňaví :).
A ešte sýkorka z nášho balkona, obletovali dokola, ale sú rýchle, nestíhala som fotiť.
Ďalšie tri kilá dole, najprv som chudla s kalorickými tabuľkami, schudla som tri kilá za tri a pol mesiaca a nie a nie sa pohnúť ďalej, nešlo to tak rýchlo, tak som prešla na dukana a ďalšie tri kilá dole. Motivovala ma aj moja koleginka Ivetka, ktorá držala nejakú takú podobú bielkovinovú dietu a schudla 10 kg. No a toto mi napísali dneska kalorické tabuľky:
Krásne dni prajem z home officu. Dada

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára