streda 18. marca 2020

Rúško foto návod DIY
















Navlečieme gumičku alebo šnúrku a hotovo. Do rúška sa dá vložiť filter, ja dávam zloženú kuchynskú utierku jednorazovú alebo môžete dať zo sáčkov z vysávača.

Šila som rúška pre rodinu a známych, gumičiek mám málo, už sa míňajú. Všade sa píše, že nevydržia prania a aj sa ťažko zošívajú na stroji. Ja som ich dávala tak, aby sa dali vymeniť, keby to fakt nevydržali. Tak šijem a  rozmýšlam a rozmýšlam ako ich nahradiť a v tom príde nápad, dala som tam špagetty priadzu, teda nastrihané tričko, z ktorého som háčkovala koberčeky. Dĺžka jedného je 35 cm, prípadne si to môže každý prispôsobiť. Navliecť a urobiť uzlík. Mám aj zlepšovák na navliekanie drôtik dlhý- viď foto. Ak som niekomu pomohla som rada. Tak dorúškovania :)

Ešte ma napadol jeden zlepšovák, môj Vlado si to rúško chcel dať v aute dole, hovorí, že nemám si ho kde položiť, tak som mu ho zapla na šnúru, čo mám na kľúče, je to šnúra dlhá asi 40 cm a na oboch stranách má karabinku. To iste sa dá urobiť aj z toho trička a len uzlíkmi prichytiť a zavesiť na krk ako okuliare.

Krásne dni. Dada

Ak niečomu nerozumiete, rada vysvetlím, cez komentáre.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára